0

Czego szukasz?

  • Hygse Movo

    Pierwotna cena wynosiła: 1749,00 PLN.Aktualna cena wynosi: 1399,00 PLN.

    Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 1749,00 zł

  • Hygse Akva

    Pierwotna cena wynosiła: 1749,00 PLN.Aktualna cena wynosi: 1399,00 PLN.

    Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 1749,00 zł

  • Hygse Handy

    Pierwotna cena wynosiła: 1149,00 PLN.Aktualna cena wynosi: 899,00 PLN.

    Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 1149,00 zł

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE W SERWISIE HYGSE.PL

  1. Zwrot w ramach odstąpienia od umowy

Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez formularz udostępniony przez Sprzedawcę: LINK. Do zwracanego urządzenia dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz zwrotu.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Po odstąpieniu od umowy produkt należy zwrócić do nas niezwłocznie na adres: Hygse, ul. Przasnyska 6B, wejście B, pietro 2, pokoj 239, 01-756 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Uwaga! Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Zwrot pieniędzy przez Sprzedawcę nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas produktu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.

W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę produktu w oryginalnym opakowaniu. Produkt musi być zabezpieczony do transportu (folia, karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie urządzenia skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

  1. Reklamacje

W przypadku gdy stwierdzisz wadę zakupionego produktu w sklepie hygse.pl istniejącą w chwili jego dostarczenia lub ujawnioną w ciągu dwóch lat od dnia otrzymania produktu, masz prawo złożyć reklamację np. korzystając z formularza LINK.

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny. Otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail. Nasz dział techniczny skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane wszelkie informacje dotyczące wysłania przesyłki produktu w ramach Reklamacji.

Nie wysyłaj produktu samodzielnie. Szczegółowe informacje dotyczące dalszych kroków reklamacyjnych, zostaną Ci przekazane w wiadomości e-mail po wypełnieniu i przesłaniu formularza (realizacja Reklamacji odbywa się “door to door”).

Jeśli nie określisz z jakiej podstawy do reklamacji chcesz skorzystać, w pierwszej kolejności Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji producenta. Jeśli zamierzasz skorzystać z rękojmi przysługuje Ci prawo do wymiany produktu, usunięcie istniejącej wady produktu, obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy. W przypadku wady, którą można usunąć, w pierwszej kolejności dokonujemy naprawy lub wymiany produktu na wolny od wad.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji i naprawy produktu, naprawa nastąpi w terminie 30 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Możesz skorzystać z praw przysługujących Ci w ramach rękojmi lub gwarancji niezależnie.

W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie urządzenia wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Produkt musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania reklamacji.

Do reklamowanego Produktu dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz reklamacyjny.

0
0
Koszyk
Brak produktów w koszyku.Wróć do zakupów