ZWROTY I REKLAMACJE W SERWISIE HYGSE.PL
- Zwrot w ramach odstąpienia od umowy
Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez formularz udostępniony przez Sprzedawcę: LINK. Do zwracanego urządzenia dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz zwrotu.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Po odstąpieniu od umowy produkt należy zwrócić do nas niezwłocznie na adres: Hygse, ul. Przasnyska 6B, wejście B, pietro 2, pokoj 239, 01-756 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Uwaga! Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Zwrot pieniędzy przez Sprzedawcę nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas produktu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.
- UWAGA! Produkt musi zostać zwrócony w stanie czystym i suchym, bez widocznych śladów użytkowania oraz w pełni skompletowanym, tj. z wszystkimi oryginalnymi akcesoriami dołączonymi do zestawu w momencie zakupu. W przypadku, gdy jakikolwiek produkt (w tym jego akcesoria) będzie niekompletny, uszkodzony lub zużyty zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pełnej kwoty i potrącenia stosownej kwoty z należnego zwrotu tj. kosztu jego wymiany na nowy lub kosztu przywrócenia produktu do pierwotnego stanu. Produkt nie jest wodoszczelny.
- Ważna informacja dotycząca wodoodporności! Odkurzacze Hygse, mimo pracy z wodą, nie są w pełni wodoodporne. Kontakt wody z elementami elektronicznymi, takimi jak obudowa silnika czy porty, może spowodować uszkodzenie, które nie podlega gwarancji. Aby uniknąć problemów, należy zawsze używać urządzenia zgodnie z instrukcją i dbać, by woda nie przedostała się do wrażliwych elementów.
W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie produktu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę produktu w oryginalnym opakowaniu. Produkt musi być zabezpieczony do transportu (folia, karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie urządzenia skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
- Reklamacje
W przypadku gdy stwierdzisz wadę zakupionego produktu w sklepie hygse.pl istniejącą w chwili jego dostarczenia lub ujawnioną w ciągu dwóch lat od dnia otrzymania produktu, masz prawo złożyć reklamację np. korzystając z formularza LINK.
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny. Otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail. Nasz dział techniczny skontaktuje się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane wszelkie informacje dotyczące wysłania przesyłki produktu w ramach Reklamacji.
Nie wysyłaj produktu samodzielnie. Szczegółowe informacje dotyczące dalszych kroków reklamacyjnych, zostaną Ci przekazane w wiadomości e-mail po wypełnieniu i przesłaniu formularza (realizacja Reklamacji odbywa się “door to door”).
Jeśli nie określisz z jakiej podstawy do reklamacji chcesz skorzystać, w pierwszej kolejności Twój produkt zostanie naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji producenta. Jeśli zamierzasz skorzystać z rękojmi przysługuje Ci prawo do wymiany produktu, usunięcie istniejącej wady produktu, obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy. W przypadku wady, którą można usunąć, w pierwszej kolejności dokonujemy naprawy lub wymiany produktu na wolny od wad.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji i naprawy produktu, naprawa nastąpi w terminie 30 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
Możesz skorzystać z praw przysługujących Ci w ramach rękojmi lub gwarancji niezależnie.
W przypadku wysyłki produktu, prosimy o odpowiednie zapakowanie urządzenia wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz przygotowanie go do odbioru przez kuriera; zalecamy wysyłkę urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Produkt musi być zabezpieczone do transportu (folia, styropian i karton). Nieodpowiednie zabezpieczenie produktu skutkować może jego uszkodzeniem w transporcie i brakiem możliwości uznania reklamacji.
Do reklamowanego Produktu dołącz uzupełniony i wydrukowany formularz reklamacyjny.